MusicBox

2010. február 21., vasárnap

Új történet ötlet

Sziasztok! Jó hírrel jövök! Van egy új történet ötletem. A címe még bizonytalan, de ha minden jól megy akkor márciusban megkezdeném azt is. Röviden ez lenne a lényege:

A múltam a jövőm!

Isabella Swan, vámpírként éli mindennapjait Forks -ban. Iskolába jár, akár a többi diák. A fiúk sorai nyálcsorgatva figyelik minden mozdulatát. Ő azonban rájuk sem hederít. Azonban egyvalami miatt nem is mernének próbálkozni. Egy fiú, akiről senki sem tud semmit, állandóan Bellával van. Ki ez a fiú? Miért van Bellával? Miért vannak egy ennyire kicsi városban? Mi történt Bellával a múltban? Miért tartózkodik a vámpíroktól?
Ezekre a kérdésekre tudhatjuk meg a választ, amikor egy vámpírcsalád, Cullenék érkeznek, ebbe az esős kisvárosba.
Szerelem lesz első látásra? Vagy féltékenység? Netán harcok? Gyűlölet?
Minden kiderül!

Oldalt találtok egy szavazást, ha elolvastad kérlek szavazz!
Előre bocsánatot szeretnék kérni azoktól, akiknek esetleg eszükbe jutott már egy ilyen történet. Nem olvasok valami sok blogot, tehát előfordulhat!
A véleményeteket is szeretném kérni erről a sztoriról!
És ne aggódjatok a Who is Edward? -ot is folytatom!

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Még el sem kezdted a történetet, de én máris kíváncsi lettem. Remélem, hogy arra szavaz a többség, hogy legyen ilyen történet! Habár a szavazatok állását tekintve, erre igencsak nagy esély van.
    Egyébként még a blogod legelején én írtam, hogy volt egy hasonló ötletem, de mostmár rájöttem, hogy teljesen másra gondoltunk és én egyébként sem írok történetet, mert az időm nem engedi, viszont a Te történeted nagyon szívesen olvasom! Főleg az utóbbi részek lettek nagyon-nagyon izgalmasak!!!
    Csak így tovább!
    Üdv: Kriszta

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm és örülök, hogy tetszik!
    Puszi Doree

    VálaszTörlés