MusicBox

2010. február 6., szombat

Ízelítő a 6. fejezetből!

Az ízelítőt Dorszíí kedvéért előre hoztam egy nappal! Remélem most örülsz *mérgelődik* Olyan vagy, mint egy gumilabda, pattogsz össze-vissza, de így szeretünk. Ł De nem baj, ma ezt elnézem, hiszen névnapunk van! Egy kicsit hosszabb is lett az ízelítő!

De mit csináljak míg ideér? Vacsi maradt tegnapról, szóval azzal nem kellene bajlódni, leckét megcsináltam, szóval azzal sincs gond…

Mivel nem volt jobb dolgom ezért kicsit rendet raktam a szobámban… Gondosan mindenhol, beleértve az ágy alatt is.

Már csak az íróasztalom van hátra.

Szépen elraktam minden fölösleges tárgyat róla, majd sorban állítottam azt, ami még rajta állt. Kipakoltam minden szemetet a fiókból is. Bevallom semmi nem ment olyan gyorsan, mivel még egy kézzel végeztem a munkát.

-Már csak az asztal alatti hely maradt –mondtam magamnak.

Fogtam magam lehasaltam az asztal mellé, majd kezdtem kisöpörni alóla a koszt, utána fogtam a melegvizes rongyot, majd feltöröltem a maradék koszt. Az egyik vége felé tartottam, amikor az egyik deszka megbillent. Fogtam magam felálltam és megpróbáltam odébb húzni az asztalomat. Ez elég hülye dolog volt, mert megfájdult a karom. Mindegy. Megpróbáltam a sajgó karommal felfeszíteni a deszkát, amikor is egy szög ( amiről fogalmam sem volt, hogy hogyan került oda) felszakította a tenyeremet.

-Hurrá, újabb sebesülés -morogtam megint magamnak. De ez kevésbé érdekelt, mert amit a parketta alatt találtam az kicsit lesokkolt.

Folytatás kedd környékén!

1 megjegyzés:

  1. Hűű.. ez izgalmasnak igérkeik. Én mindenesetre már nagyon várom!

    Puszi: Bella1213

    VálaszTörlés