MusicBox

2010. február 4., csütörtök

Ízelítő az 5-ik fejezetből!

Remélem, felcsigáz titeket egy kicsit az előzetes és gonosz leszek. Hogy miért? Ha elolvassátok megtudjátok! Amúgy arra szeretnélek titeket megkérni, hogy írjatok komit még az előző fejezethez!Köszönöm.

Akkor itt az ideje. Eljött. Hazudnom kell annak, akit szeretek, azért, hogy mellettem legyen. Erre magamban elfintorodtam. Míg én azért hazudok neki, mert magam mellett szeretném tudni, addig az a vérszopó pont amiatt, hagyta el, mert szereti.

Most önzőnek érzem magamat. Valamint kegyetlennek, igazságtalannak… ezer és egy szóval tudnám még jellemezni magamat, mire rájöttem, hogy valaki a választ várja. Csak elhiggye, utána minden könnyebb lesz. A féreg sem jön vissza és mi boldog életet élhetünk.

-Szóval ő… -még mindig nem tudtam rá a pontos szót.

- Micsoda? Nyögd már ki! –mondta erélyesen

-Ő nem éppen jó, hanem fogalmazzunk úgy, hogy Ő egy rossz ember –istenem ember? Ekkora hülyeséget! Ezt még én sem hiszem el.



Elég rövidke lett, de nem találtam a fejezetben olyan részt, ami hát nem is tudom, hogyan fogalmazzak! xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése