MusicBox

2010. február 25., csütörtök

Ízelítő a 12 -ik fejezetből

Sziasztok! Olyan szomorú vagyok... ennyire nem tetszett volna a 11-ik fejezet? Sokat gondolkodtam, hogy büntiből nem kaptok előzetest, de rá kellett jönnöm, hogy én nem ilyen vagyok. Kérlek komizzatok még párat!Viszont most rövidebbre fogom az előzetest! Nekem személy szerint ez a fejezet is a kedvenceim közé tartozik!

-És, van már valami emlék? –kérdezte.
-Hát, már lassan minden nap van egy emlékem, de sok értelmük nincs is.
-Értem, és Cullenék- ról? –érdeklődött tovább.
-Nos, hát Alice és Edward kivételével, mindenkiről volt épkézláb emlék –válaszoltam.
-Még lenne egy kérdésem… -kezdte.
-Mi ez, valami faggatás? –kérdeztem, de a hangom cseppet sem volt dühös.
-Hát, ki ahogy veszi –mondta vigyorogva. –Na, szóval, érzel még valamit Edward iránt? –kérdezte és én teljesen ledöbbentem.
Miért érdekli? Mi köze van Edward –hoz? Miért lényeges a számára? Csak… nem?


Puszi: Doree, holnap friss!

1 megjegyzés: