MusicBox

2010. február 3., szerda

Díj



1.:Megköszönöm Bella, aki gondolt rám, és elküldte

2.:Kiteszem a logót az oldalra

3.:Belinkelem, akitől kaptam

4.:Írnom kell 7 dolgot magamról

5.:Tovább adom ezt 7 blogtársamnak

6.:Belinkelem ide az oldalukat

7.:Megjegyzést hagyok náluk, hogy tudjanak a díjról

Kedves Bella!

Nagyon szépen köszönöm! Bár még csak most kezdtem írói pályafutásom, ez mindenképpen inspiráló a további időkre! Amit most érzek az szavakkal leírhatatlan! Köszönöm, hogy megtiszteltél azzal, hogy ezt ajándékozod nekem. Igazán meghatódtam és örülök, hogy a kis bandádba tartozom :D

Bella blogja

7. dolog magamról

1. Szeretek írni , olvasni, hülyülni, meg beégetni magam, ami akkor is megtörténik, ha nem akarom.
2. Esek-kelek, amire legfőképp akkor döbbentem rá, miután elolvastam az Alkonyatot!
3. Anyu kiskorom óta fréziának, vagy ducijucinak hív (az utóbbiért veszekszek is vele)
4. Tök béna vagyok nagyjából minden sportból, ezért nem is űzök semmilyen sportot sem profin!
5. Sokan elítélnek, pedig nem is ismernek, ezáltal kicsit olyan titokzatos vagyok.
6. Nem vagyok lusta (annyira) viszont makacs igen, amit a fejembe veszek, abból nem engedek!
7. Mindig is irtóztam a tűktől és a vértől...

tovább küldöm 7 blogtársamnak:

Ginewra: nélküle most nem olvasnátok a történetem, ugyanis ő szerettette meg velem az Alkonyatot! Miközben az egyik legeslegjobb barátnőm, akire mindig számíthatok!blogja: GinewraFiction

Szylu: Hmm szeressem, mert minden héten egyik este legalább leköt és a blogjának köszönhetően ott is tudok társalogni! Blogja: Szylu

Arielle: nagyon megszerettem, főleg, amikor a főnöke előtt írta a frisst, de psszt ;) Blogja: Arielle-Maradj Velem!

Pusszy: Nagyon jó a története, nagyon tehetséges, más szavakat nem találok : Alkonyat kicsit másképp

szannika: szintén jó beszélgetés estet csinált, amikor a frissre vártunk! Ambrózia

Ros-alice: a története valami fantasztikus, jó, hogy vagy nekünk! Moonshiny

Stelly: Amikor olvasom, a törijét, inspirálólag hat rám. Fanfiction by Stelly

Iccsinee: Köszönöm, hogy vagytok! Iccsinee

Ezen kívül még rengeteg olyan blog van, amit leírhatnék, mert tényleg, mindenki nagyon ügyes, akinek volt bátorsága,e gy történettel próbálkozni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése