MusicBox

2010. február 18., csütörtök

Ízelítő a 10-ik fejezetből!

Hát nem valami nagy előzetes, de remélem, hogy örültök neki! Nos, kitaláltam egy kis kérdezz felelek dolgot. Ti kibírnátok egy hétig gépezés nélkül? Kérlek válaszoljatok rá, mert később megtudjátok, hogy ezt miért írom!+ Még örülnék 1-2 kominak az előző fejihez is! Kérlek! Nem sok idő, míg komiztok, viszont az írói kedvemet biztosan javítja ;) Tehát válaszoljatok a kérdésre!
Holnap friss!


Gyakran zokogok némán, hiszen elveszettem létezésemet, az Ő halálával. Nincs értelme élnem, már amennyire lehet életnek nevezni azt, amit mi művelünk.

Rose is elment. Megértem, mindenkit kiborítok a viselkedésemmel.
Vásárlás. Jóra tud gondolni.
Azt mondta, egyedül szeretné feldolgozni Bella halálát.
Arról miért nem szól, hogy hova megy?

Nem is lényeges. Amióta megtudtam a rossz hírt, nem voltam vadászni. El kellene mennem. Talán így egy kissé elfelejthetném a dolgokat. Megkérem Alice –t, hogy jöjjön el velem. A családban ő áll hozzám a legközelebb.

Kimentem a szobámból, majd Alice –ék szobája felé vettem az irányt, de az ajtó előtt megtorpantam.
Rosalie –val beszélgetett telefonon. Nem szokásom senkit sem kihallgatni, szinte úriemberként viselkedek, de most ez az alap dolog is kiveszett belőlem, így jobban füleltem a beszélgetést.

Puszi
Doree

1 megjegyzés:

  1. szia...meg csak ma fogtam neki az olvasasnak,de be kell vallanom,hogy negyon ugyes vagy.....nagyon jo a torid es mar nagyon varom a fojtit is...udv kinguci

    VálaszTörlés