MusicBox

2010. február 11., csütörtök

Ízelítő a 7. fejezetből!

Nah szép.. mit ne mondjak? Én itt készülök nektek előzetessel meg minden, tőletek meg csak 3 komit kapok...
Nah mindegy a lényeg, hogy megírtam a 7. és a 8. fejezetet is tegnap! Nagyon belelendültem, mert most lesz az egyik kedvenc részem is. Nos, hát izgalmas nem lesz az előzetes, mivel csak a feji vége jó, de hát azt nem akarom berakni!

Mint valami varázsszó, egy autó motorjának zúgását hallottam meg.
Felpattantam és az ablak felé vettem az irányt, ahol Jake autóját pillantottam meg.
Most az ajtó felé vettem az irányt, majd nagy lelkesedéssel felszabtam azt.

-Jó reggelt Bells! –mondta levakarhatatlan vigyorral a képén.
-Szia Jake! –köszöntem én is –Miért jöttél?
-Ennyire nem szeretnél látni? –kérdezte, de a mosoly ott bujkált a kérdésben.
-Nem, nem erről van szó, csak gondolom reggel 7-kor nem igen szokott az embernek látogatója lenni.
-Ebben van valami… Nem csak azért bátorkodtam idetolni a képemet, hogy elvigyelek suliba… mivel, hát ugye a furgonod… már egy másvilágon van… -láttam, hogy alig bírja ki röhögés nélkül.
-Örömmel elfogadom az ajánlatod. Remélem nem csak egyszeri alkalom… -mondtam reménykedve, hiszen tényleg nem lenne jó gyalogolni, mert a suli nem tíz percre van…

A taxi egy idő után már drága lenne, szinte egy új autó is kijönne belőle…
Azt meg persze, hogy nem akarom, hogy rendőrautó fuvarozzon… Istenem, kiráz a hideg, ha erre gondolok. Mekkora égés lenne. Apuci pici lányát apuci, hozza villogós autóval.

Azért remélem tetszett és kapok pár komit még az előző fejihez!
Holnap friss! Puszi

1 megjegyzés: