MusicBox

2010. március 3., szerda

Ízelítő +Hírek

Sziasztok! Tehát holnaptól egy hétig nem ülök géphez, mert fogadtam hogy kibírom... Majd meglátjuk hogyan sikerül xD. Ginewra, drága jó barátnőm fogja tehát a frisst elintézni. Köszi Gin ;)
Ti ne rosszalkodjatok...nagyon :P Gondoltam előtte szólok, hogy mi a helyzet. Pénteken a 13. fejezet kerül fel a Who is Edward? -ból, utána pedig A múltam a jövőmből :D Tehát nem húzom tovább az agyatokat! Itt az előzetes:


Nem tudom mi vezérelt akkor, amikor megcsókoltam.

Vagyis, de tudom, a szerelem. Viszont rosszul esett, hogy nem csókolt vissza. Nézem távolodó alakját, ahogyan egyre közeledik a határvonalhoz. Egy önelégült vigyor jelenik meg arcomon, mert láttam, ahogyan a vérszopó végignézi csókunkat. Ezt neked Edward!

Bella pont ebben a pillanatban lépte át a határt, esett össze, és fogta meg Edward. Ugyan ebben a pillanatban morgott egyet a pióca és…

(Edward szemszöge)

Nem igaz! Egész nap kiborítanak ennek a Jessicának a gondolatai. Mit érdekli őt a másik élete? Mi köze van hozzá? Legszívesebben megfojtanám!

Akárhányszor Bellával beszélt mindig szóbahozott. És akármennyire is fájt kedvesem válasza, hogy nem vagyunk együtt, Jessica kikészített! Azt hinni, egy olyan ártatlan lényről, mint Bella, hogy hazudik, engem mindig ki hoz a sodromból.

Bementünk az ebédlőbe. Nem sokkal utánunk érkeztek meg Belláék. A családom minden tagjával volt közös órája, velem is. Mindig mindenki azzal nyaggatja, hogy hogyan van. Beállt a sorba, én pedig mögötte mentem.

Megint nem vett valami sok mindent, és ennek hangot is adtam:



Vigyázzatok magatokra! egyben akarok mindenkit tudni, mikor visszajövök! Puszi: Doree


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése