MusicBox

2010. március 18., csütörtök

Ízelítő a 15. fejezetből

Sziasztok! Nagyon örülök, hogy voltak akik elvállalták a bétázást, így a Who is Edward? -ot Bogszee, míg a Múltam a jövőm -et Lotti fogja bétázni.
Itt a Who is Edward? 15. fejezetének ízelítője! A frissre holnapig kell csak várni! Nem is valami hosszú előzetest rakok be. :S

Alig telt bele egy percbe, mire egy csokor virággal a kezében jött vissza. De nem akármilyen csokor volt! Legalább egy tucatnyi vörös rózsát tartott Charlie a kezében.

-Ez meg mi? Ki? Hogyan? –kérdeztem döbbentem.

-Ez egy csokor vörös rózsa –közölte a tényt.

-Azt én is látom, de mégis ki küldte? –érdeklődtem, majd odamentem hozzá és olyan kis papírka után kezdtem kutatni, amit általában valamit írni is szoktak.

-Nem tudom. Egy kártya van bent, de mivel neked jött, ezért nem akartam megnézni. Mindenesetre kedves volt attól, aki küldte.

Kivettem belőle a kártyát és elkezdtem olvasni a rajta álló szöveget. Látszott rajta, hogy szabad kézzel írták. Gyönyörű, elegáns kézírással volt ráírva a szöveg. Vagy inkább idézet?


Puszi: Doree




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése