MusicBox

2010. március 15., hétfő

Ízelítő a 3. fejezetből

Sziasztok! Hoztam az előzetesét a Múltam a jövőm c. történet 3. fejezetének. Remélem kicsit felcsigáz benneteket, bár nem erről fog szólni a történet.xDHa valakinek valami nem jelenik meg, akkor szóljon és e-mailbe elküldöm!

Sokszor már azon agyaltam, hogy megszökök, vagy felvonom a fizikai pajzsomat, hogy ne tudjon a közelembe jönni, de amint eldöntöttem, azonnal ott termett és rám nézett azokkal az iszonyú szemekkel! Vallatni lehetne velük! Hogy nézhet valaki még a kölyökkutyánál is könyörgőbben?


„Röpke” 6-7 óra vásárlás után (és tényleg nem viccelek) hazaindultunk. Alice -t így is a nyafogásom győzte meg.

Ezzel a mondattal távoztunk a plázából:


„Legközelebb nem úszod meg ennyivel! Még nem is jártunk minden boltban!”


Észveszejtő a csaj. Akár egy bomba. Valahogy le kéne szűrni belőle a hiperaktivitását és Active-Alice néven el kellene adni, üdítő formájában…

Barátnőm is vitt haza, mert nem engedte, hogy az én autómmal menjünk. Vajon miért?

Amikor hazaértem, nyugodt hangon közölte:


-6 –ra nálunk legyetek, mert, ha nem… ne akard megtudni, hogy mit csinálok! –jelentette ki magabiztosan.


Holnap friss!Puszi: Doree

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése