MusicBox

2010. március 21., vasárnap

Díj :)


Sziasztok!

Köszönöm a díjat!
Ez egy blogger díj. A szabályok a következők:

1) ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.

2)a logót(ami am szerintem egy pöppet béna) kirakom a blogomba.

3)a szabályzatot kirakom a blogomba.

4)megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.

5)kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.

6)megnevezem, hogy kitől-, és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.

7)betartom a szabályokat.

Ginewra
IccsiNee
Szylu
Bella1213
Pusszy

Még sorolhatnám :)
Teszt:

Név: Doree (Dóra)
Lakhely: Magyarország, Sopron
Születési hely: Sopron
Magasság: 162 cm
Névnap: február 6.
Foglalkozás: Tanuló
Testvérek: egy nővér :)
Anyanyelv: Magyar
Beszélt nyelvek: (Magyar), Angol
Gyűjtemény: ööö amiket régen gyűjtöttem már kidobtam, szóval most semmit
Cipőméret: 38
Iskola: Lackner Kristóf Általános Iskola, Sp.
Kedvencek: van ilyen?
Hobbi: olvasás, zene hallgatás, filmnézés, írás, lógás a haverokkal stb.
Zsebpénz: elvileg havi 5000 ft
Kívánság: Én így szeretem az életemet, ahogy van :) Veletek együtt!
Álom: könyvet akarok írni, ööö más asszem nincs
Szerencseszám: 6,9,13
Szeretnék találkozni: Reese Witherspoon -nal :)
Háziállatok: volt egy Buksi nevű kutyus :(

Ezt a díjat Tamitól kaptam 2010. március 21 -én 15:45 -kor :D Nagyon köszönöm! :D

Puszi: Doree

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése