MusicBox

2010. március 22., hétfő

Ízelítő a 4. fejezetből (Múltam a jövőm)

Sziasztok! sajnálom, mostanában nincs sok időm, de megpróbálom időben hozni a frisst. Ezen a héten menni is fog :D Nah a lényeg, hogy itt a Múltam a jövőm 4. fejezetének az előzetese
Semmi extra nem lesz benne, de ebben a fejezetben megtudhatjátok majd, hogy ki is Netty :D


-Köszönöm –mondta.

-Meg beszéltétek? –kérdezte kaján vigyorral az arcán Emmett és a szemöldökét fel –le húzogatta. Erre csak a szememet forgattam.

-Jajj Bella végre, hogy itt vagy! Azt hittem azok után, ahogy a bátyám bánt veled többé ide se jössz –szökdécselt le Alice a lépcsőn.

-Nem te vagy a médium? –kérdezte.

-Nem Emmett a humorista a családban? –kérdezte ő is, mire elnevettük magunkat.

Ők is meséltek az emberi életükről.

Kiderült, hogy Rosalie azért volt velem kedves, mert ő vele is hasonló dolog történt. Esme nagyon megkedvelte Neil –t, hiszen ő elvesztette a babáját.

Elérkezettnek láttam az időt, hogy hazamenjek.

-Azt hiszem haza kellene mennem. Még Neilt is meg kell nyugtatnom –mondtam.

-Rendben kedvesem –mondta mosolyogva Esme.


Holnap friss! Puszi: Doree

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése