MusicBox

2010. március 25., csütörtök

ízelítő a 16. fejezetből

Sziasztok! Hoztam egy kis előzetest! Az egész fejezet előre meg van írva,c sak gondoltam szólok, hogy milyen rosszul esik, hogy csak egy valaki írt komit a Múltam a jövőm 4. fejezetéhez! Így nem hozom ám időben a frisst! Besértődök *fenyegetőzik*

Egy kérdésre válaszolva:
"Ugye még lesz alkalom a bosszúra?
Szegény Bella.Arra viszont kíváncsi vagyok hogy Edward miért nem hisz neki soha?!
Netty és Neil között lesz majd valami a későbbiekben ugye?" (Lya)


Nos, úgy ismersz, mint aki nem tervezne bosszút? De hát még be sem indultak az események...
Edward azért viselkedik furcsán, mert itt most szerelmes először és nem tudja kezelni az érzéseit. Tudja, érzi, hogy szereti, szerelmes Bellába, de bizonytalan vele kapcsolatban. Netty és Neil Hmm Majd meglátjuk mit hoz a jövő :D


Tehát az előzetes:

Kiszálltam az új jövevényből, majd szembe találtam magamat egy élő gumilabdával. Természetesen Alice arcán hatalmas vigyor ült ki.

-Szia Bella! –mondta, majd megölelt.

-Szia Alice! Mi újság? –kérdeztem.

-Ezt én is kérdezhetném. Nálam semmi. Átjönnél ma délután? –érdeklődött.

-Öhm, hát ma nem nagyon érek rá… -kezdtem.

-Kérlek, ma az egész család az árvaházba megy. Majd elintézed a fontos dolgaidat később… -mondta, majd rám nézett azokkal a szemekkel. Háború esetén oda kellene állítani Alice-t az ellenség elé ilyen szemekkel, és azonnal megfutamodnának. Erre a gondolatmenetemre elnevettem magam, mire barátnőm értetlen képet vágott, de én csak legyintettem.


Puszi: Doree

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése