MusicBox

2010. április 3., szombat

Újabb ötletek

Sziasztok! Jó hírrel szolgálok, ugyanis m,a lesz friss a Who is Edward? -ból! Kemény 1 oldalt már meg is írtam. xD Kicsit gyenge is lett mivel tegnap este írtam félkómásan, de ma majd kijavítom.

2 történet ötletem is van, de abból csak az egyiket tudom még elmondani, mivel azzal elárulnám a dolgok végkimenetelét.

Tehát, a Who is Edward? -nak mindjárt vége van, kb 5-6 fejezet van hátra jó esetben...
Amint befejezem, egy ideig a Múltam a jövőmből lesz friss, majd elkezdem a The hand of the Destiny, azaz A sors keze. Tudom, hogy a destiny végzetet jelent, de 2 szótárat is megnéztem, amiben a sorsnál a destiny szerepel. Valamint ez jobban hangzott, mint a többi.

Röviden a történetről:

Miután Edward elhagyta Bellát, a lány nem tudta túltenni magát a vámpírján. Hátralevő életét keservesen élte le, amíg 68 éves korában, pontosan 50 évvel a távozás után belehalt a fájdalomba. Sírhelyét különleges módon kedvenc rétjükre tették.
A Cullen család visszatér Forks-ba. Edward Cullen tudomást szerez Bella haláláról és a sírhelyére siet. Azonban ott olyan látvány fogadja, amire nem számított. Egy pontosan olyan lányt talál ott, aki ugyan úgy néz ki, mint Bella volt.
Ki ez a lány? Netán Bella? Miért menekül folyton a Volturi elől? Ő is vámpír lenne?
Edward-nak sikerül túltenni magát szerelmén? Összejön az ismeretlen lánnyal? Ha igen, szerelmük kibír minden akadályt?
Egy biztos, a lány mindent elkövet szerettei biztonságáért!

Nos röviden ez lenne a történet lényege. Nyugodtan írjatok róla véleményt. Amúgy ez a történet álmomban született, amikor Edward a rétjükön van egy sír mellett áll, de nem egyedül van. Egy lány állt mellette aki tisztára Bella. A többi majd kiderül ;)

A másik történet ötletem, pedig a Who is Edward? folytatása lesz. Hogy az első része boldogan, vagy szomorúan fog telni azt majd meglátjátok ;)

Akkor este találkozunk, puszi: Doree

2 megjegyzés:

  1. szija
    nekem a most futó 2 törid nagyon tetszik =)
    és szívesen olvasnám mind a 2 új írásod is =D

    a Sors keze nagyon jól hangzik ;)
    várom a frisseket =) pusziii.

    VálaszTörlés
  2. most olvastam az új törid rövid ismertetőjét. hát nem tudom, remélem nem haragszol meg, én még egy kicsit idegenkedem tőle. tudod nekem valahogy ezek a történetek igazából úgy jönnek be, hogy Ed és Bella páros van. Eddig egy jó törit olvastam, amiben nem Bella lesz Edward párja, hanem az unokája Isabella, az monjuk nagyon tetszik, úgyhogy azért kiváncsi is vagyok a tiedre is, aztán majd meglátjuk. De remélem nem haragszol meg amiért ez írtam, úgy gondolom a véleményünkre vagy kiváncsi és nem arra hogy fényezzünk téged,és az írásodat.
    De az a mondat, hogy "az első része boldogan, vagy szomorúan...." na NEEEEEEEE, ugye nem lesz rossz vége, légyszikeeee ...most nagy-nagy boci szemek.... én nagyon szeretek "csöpögni" és azt szeretem ha a végén minden rendben van, mégha meg kell is küzdeniük a boldogságért. na mindegy nem akarlak zaklatni, még szerencse hogy te írod a történetet, neked több a fantáziád mint nekem. nagyon várom a frisst és mégegyszer ne haragudj az őszinteségemért. nanita

    VálaszTörlés