MusicBox

2010. április 11., vasárnap

Megáll az eszem!

Kedves írótársam!

Szólni szeretnénk, hogy mostanában egy személy lekoppintja a töriket!
Mivel nem szeretnénk, hogy mással is ez történjen kérünk, hogy vigyázz!
A következő nevű emberrel ne beszélj vagy próbáld meg elkerülni: Tami, VIV
Nem mondjuk, hogy mindenki koppint, de vigyázzatok!
Könyörgünk ezt tegyétek ki és irjátok ki a blogotokra, hogy egyetértetek velünk abban, hogy ez undorító.
Aki szórol-szóra másol az undorító!
Léci írd ki a blogodra, hogy lássa a másoló, hogy mi segítjük egymást ellene!
Könyörgünk segíts hogy senki más ne járjon úgy mint mi!
Itt egy-két dolog amiről megismerhetitek!

Alice oldalát: http://boldogveg.blogspot.com/
Erre:http://ennyitaboldogvegrol.blogspot.com/

Erre másolta le:http://alkonyatmaskepp.blogspot.com/
Ivi oldalát:http://feketeangyalsaga.blogspot.com/

Kérjük ird kia blogodra, hogy ezt nem tartod etikusnak, hogy érezze, hogy mi mind egy közösség vagyunk!

Előre köszönjük:Alice és Ivi


Mint író én is tudom, hogy órák munkája egy-egy fejezet. Aki ezt nem becsüli azt nem is tudom minek nevezzem. Illetve tudnám,csak nem illik ilyet mondani. Vagyis hát szívem szerint leírnám, hogy mekkora egy utolsó sz**** kis r****c, de nem mondom ^^


A Who is Edward?
Meglátom, hogy lesz-e ma friss. Ásót már kértem... :D Meglátom, hogy meddig jutok el a 24.(asszem ennyi, de már ki számolja?) fejezettel. Ha meg van a 6 oldal akkor még 2 fejezet van hátra.
Visszatérve a komikhoz. Már a chat-ben is írtam, hogy volt úgy hogy a második részben egy szereplővel kevesebb lesz.. Nem kell annyira biztosnak lenni abban, hogy életben marad... *sóhajt*
Tudom, tudom, értem én, ha Bella meghal nekem is végem... De ha úgy nézzük már kinyírtam, mert leállt a szíve :D *ördögienvigyorog*
Még nem is tudjátok, hogy mi van a tarsolyomban :D
Ha ma nem lesz friss, akkor legközelebb kedden lesz...

puszi: Doree

2 megjegyzés:

  1. Szia
    Gin vagyok nyugi akármi lesz a vége mi legalábbis én nem nyírlaki mint ahogy azt gondolod csak jobban szeretjük a boldog végződéseket. Ha már a való világ zord és kegyetlen ahol nem mindig a jó győz és nyeri el méltó jutalmát. Legalább az álmainkban és a történetekben cáfoljunk rá a valóságra. Na és persze nem utolsó sorban ki fog nekünk szebbnél szebb sztorikat írni ha nem vagy velünk nem igaz?? Várom a frisst Pusz Gina

    VálaszTörlés
  2. Most jöttem, de kicsit pityergek, mert nem találtam frisst. Jó persze megértelek, várlak majd az újjal.
    És persze-persze, hogy nem gondoljuk ám komolyan a fenyegetéseket, de tényleg igaza van Morginának, nem ismétlem amit írt, csak nagyon-nagyon egyetértek vele.
    Na siess a kövivel, és ne haragudj ránk, hogy már csak ilyen kiábrándíthatatlanul romantikusok vagyunk, és imádjuk a boldog befejezéseket.
    Na meg persze azokat is imádjuk, akik ilyen fantasztikus történeteket találnak ki és leírják nekünk, nyügös és hisztis olvasóknak, akik álandóan zaklatjuk az írókat a frissekét, a fordulatokért, akik folyamatosan az eszementnél eszementebb ötleteinket zúdítjuk rátok, ti álljátok ki a kegyetlen hozzászólásokat, vagy éppen el kell viselnetek a lustaságunkat, amikor nem írunk komit.
    Kelletek nekünk (remélem több író is olvassa), mert akarunk hinni a mesében, az álomvilágban amit ti hoztok el nekünk, mert lehet hogy én is tudok álmodni dolgokat, de továbbadni, leírni, megfogalmazni arra nem mindenki képes.
    Bocs hogy egy kicsit érzelgős lett, de most ez jött ki belőlem.
    Várom, hogy folytasd, és még írj nekünk sokat.

    VálaszTörlés