MusicBox

2010. január 31., vasárnap

Ízelítő a 4. fejezetből!

Igen, ez a fejezet kicsit szomorkásabb lesz, aznap mikor megírtam, a hangulatom is az volt, szóval tudjátok be annak xD Remélem felcsigáz egy kicsit titeket ez a kis előzetes!

Már éppen az altató végére értem volna, amikor egy hang, egy kétségbeesett hang szökött a fejembe:

,, Edward! Alice… látomás! Siess” -hallottam meg Jasper üzenetét gondolatban. Akármennyire sem akartam, hogy turkáljak mások agyában, annyira szuggerálta felém Jazz a gondolatait, hogy önkéntelenül is meghallottam. Így történt, hogy követtem az illatokat és a gondolatokat, amikor megláttam Alice –t az egyik fa tövében ülve, kezeit összekulcsolta a felhúzott térde körül, miközben előre –hátra billegett. Mit láthatott?

-Edward! –sikított Alice.

-Igen itt vagyok, mi a gond? Engedd, hogy belelássak a fejedbe! –mondtam neki.

-Edward…Bella –mondta, majd megmutatta a látomását. Nem is csodálom, hogy így kikészítette, ezt még nekem is szörnyű volt látnom!


Nem lett valami hosszú előzetes, de remélem várjátok a kövi fejit!


Puszi : Doree


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése