MusicBox

2010. január 23., szombat

Előzetes a 2. fejezetből!

Sziasztok! Gondoltam, adok egy kis ízelítőt a második fejezetből! Mivel most kaptok egy kis ízelítőt, ezért a frisst hétfőn kapjátok! Délelőtt megírtam már a negyedik fejezetet, ami szerintem egész jóra sikerült. Kezdenek beindulni az események? Nah itt a részlet:

,,-Bella –szólítottam meg –Kérlek válaszolj. Uhm… bocsáss meg nekem. Veled kellett volna maradnom. Az én hibám… - mondtam elfúló hangon. Szinte már majdnem sírtam, ahogy élettelenül feküdt az ágyon. Ha nem megyek el mellőle most otthon ülne és mosolyogna. Nevetne. Persze csak Charlie kedvéért. Vagy nem. Istenem gyógyítsd meg! Segíts neki. Nem akarlak elveszíteni.

-Bella. Ne hagyj itt, kérlek. Bella, Bella én..én.. –nem tudtam elmondani, amit akartam, de azért megpróbáltam még egyszer- én…én.. sz.eretlek…téged –nyögtem ki végül.

-Nem akarlak elveszíteni, kérlek tarts ki! –könyörögtem, majd néztem sima arcát, arra várva, hogy megmozdul. Hogy kinyitja a szemét. De semmi. Mintha kómában lenne. Miért történt vele ez a baleset? Biztosan nem ő tehet róla. Ennek és mindennek, hogy Bella szomorú, elhagyta magát, azért egyetlen ember felelős, az az átkozott vérszopó. Gondolataimból egy női hang zökkentett ki.''


Annyira érdekfeszítő nem lett az előzetes, de remélem maga a fejezet jobban fog tetszeni!

Puszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése