MusicBox

2010. január 26., kedd

Egy kis ízelítő a 3. fejeztből!

Itt van egy kis ízelítő! Még gondolkozom, hogy melyik nap tegyem fel a frisst! Jó hírrel szolgálok! Megírtam az 5-ik fejezetet is!


-Hmm…igen? Mondtál valamit? –kérdeztem reménykedve, hogy nem kérdezett semmit…legalábbis nem azt!

-Igen, nem tudom, miért csinálod, ezt, mintha egy élőhulla lennél, de szeretnék tőled kérdezni valamit –mondta, és én ettől a pillanattól féltem. Biztos voltam benne, hogy megint arról a vérszopóról fog kérdezni… Ha már itt tartunk…ki is az élőhalott?

-Akkor rajta, de ne feledd, nem biztos, hogy válaszolok –próbáltam terelni, hátha veszi a lapot és rájön, hogy tudom mit akar kérdezni és a válaszom nem lesz. Hát most sem vált be. Megint hozta a formáját.

-Még mindig nem mondtad, meg, hogy ki is az, az Edward! –mondta hangosabban.


Nem a leghosszabb lett az előzetes, de remélem egy kicsit lázba hozott titeket!

Puszi!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése