MusicBox

2010. július 5., hétfő

Közös történet

Sziasztok! Nem tudom megérdemlitek-e, mivel nem nagyon írtatok komit a történet 9. fejezetéhez, de lássátok milyen jólelkű vagyok. Mint már olvashattátok, van Ginewra-val egy közös történet, aminek az első fejezetét pillanatokon belül felrakjuk a történet blogjára! A címe eljátszott bizalom és a blogért katt ide!

Doree tollából, Ginewra fantáziájával megszületett: Dorewra- Eljátszott bizalom

Íme a történet ízelítője:

Elárult.

Becsapott.

Kijátszott.

Átvert.


Ő volt az egyetlen személy, akire az életemet is rábíztam volna. Igaz szerelemmel szerettem, és mikor elveszítettem úgy éreztem, hogy már nincsen semminek értelme. Nem láttam nappal a fényt, éjjel eltűntek a csillagok az égről. Aztán visszakaptam őt. Nem figyeltem a vészjósló jelekre, csak benne bíztam. Elmartam magam mellől mindenkit, és csak az éltetett, hogy ő velem van és szerethetem. Azt hittem, hogy ő is szeret.
- Edward? – szólított meg egy tétova hang, és egy gyengéd kezet éreztem a vállamon. Felnéztem aranybarna szemeibe, és megráztam a fejem. Nem ő tehet róla. Nekem kellett észrevennem, hogy akit én a szerelmemnek hittem, már rég halott.
Színjáték volt minden. A szerelme, a csókja, az érintése. Az összes szó mi elhagyta szépséges ajkait… hazugság volt. Egy nagy és gonosz terv része.
Megpillantottam a házunkat, ugyanolyan volt, mint máskor. De mégis… valami különös érzés szorította a bensőmet, és nyugtalan gondolatok száguldottak a családom felől. Aztán hirtelen Jasper morogni kezdett és támadóállásba helyezkedett. Majd Alice vérfagyasztó sikolya harsant a levegőbe, egy másik hanggal párhuzamosan.

Ezt a hangot bárhol felismerném. A szerelmem kétségbeesett hangja volt. A lábaim önálló szabad életre keltek, rohanni kezdtem. A bejárati ajtót egyetlen mozdulattal téptem fel. A látványra nem voltam felkészülve. Egy szépséges kar hullott a lábam elé. A düh úgy öntött el, mint még soha. Bosszú szállt meg. Gyilkolni akartam…


Ha a történet elejére is kíváncsiak vagytok és a részletekre, akkor irány a blog, mert ez az első és utolsó közös történetünk Ginnel!

De azért örülnék a 9. fejezetemhez pár kominak!

2 megjegyzés: